Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

środa, 29 kwietnia 2015

Etykiety! :3

Witam! Dziś opowiem Wam o etykietach na blogu:)
Etykiety, są jak kategorie, a właściwie są one kategoriami, kategoriami naszego bloga:) Etykiety nie przydadzą się nam, kiedy postów mamy mało, ale przy kilkunastu postach, ułatwią one Twojemu czytelnikowi przeglądanie ich. Jak takie etykiety stworzyć? To banalne:) Przy tworzeniu nowego posta, bądź przy edytowaniu już napisanego, po prawej stronie mamy takie opcje jak Etykiety, Publikacja, Link bezpośredni, Lokalizacja oraz Opcje. Nas interesują teraz Etykiety, czyli jak już wcześniej mówiłam; Kategorie. Aby dodać nową etykietę, klikamy na opcję "Etykiety", a następnie wpisujemy jej nazwę. Pamiętajcie jednak, że musi to być nazwa pod którą będziemy mogli dodać też inne posty, inaczej nie będzie miało to sensu. Więc coś, o czym piszemy na blogu. Pamiętać też należy, że niektóre posty nie będą zaliczać się do żadnej z kategorii, więc stworzymy kategorię(etykietę) "Inne". Niektóre posty zaliczają się do paru kategorii, więc je tam umieszczamy(Oby nie we wszystkich!).
Aby dodać posta do kategorii, wchodzimy w opcję "posty", i klikamy na ten kwadracik przed nazwą posta, a następnie na ten "znacznik", i wybieramy etykietę, do której chcemy dodać posta:) Mam nadzieję, że umiesz się już posługiwać etykietami, więc powodzenia! 
Mam nadzieję, że pomogłam i dzięki, że zajrzałeś/łaś! :D
P.S. jeszcze coś na temat mojego kanału na YT, tu masz Link:)
A jeśli nie ufasz linkom, na YouTube wpisz "Emi114play":)
Niedługo może pojawić się nowy film, więc czekajcie z cierpliwością:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz